De laatste actie langs de oostkust - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Peter en Marisca Danse - WaarBenJij.nu De laatste actie langs de oostkust - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Peter en Marisca Danse - WaarBenJij.nu

De laatste actie langs de oostkust

Door: PeterenMarisca

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marisca

05 Oktober 2011 | Australië, Rockhampton

Vandaag een rustige dag in Rockhampton.
Een bezoek gebracht aan Capricorn Caves. Een fantastische kalksteengrot. Indrukwekkend als je ziet hoe zoiets in miljoenen jaren kan ontstaan.

Het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. En zeg nou zelf kinderen: waar beter dan in Australië kunnen jullie ouders de erfenis er vakkundig en snel doorheen jagen! (-:

Morgen de outback in en dan genieten van de echte Australische eenvoud.

• 05 Oktober 2011 - 11:06

Djaminah:

Tsja, dat wordt dan wel een plekje in een sober en goedkoop bejaardentehuis, dat snap je ;-)

• 05 Oktober 2011 - 15:05

Mies:

nou zie ik allemaal mensen op rotsen en in de boot....wie is wie? Grappig, we hebben elkaar nog nooit gezien...
    Morgen veel reisplezier. Heftiger dan in die jeep zal het toch niet worden?

Onze kinderen klagen ook steen en been dat hun erfenis slinkt bij ieder aankoop die we doen

• 05 Oktober 2011 - 17:17

Alice:

Geniet van de Outback. Dragen ze eigenlijk in Australie nog van die hoedjes met kurken (van eerder gedronken lekkere wijntjes) er aan, om de insecten uit het gezicht te houden?

• 06 Oktober 2011 - 21:08

José: