Lunenburg en Mahone Bay - Reisverslag uit Bridgewater, Canada van Peter en Marisca Danse - WaarBenJij.nu Lunenburg en Mahone Bay - Reisverslag uit Bridgewater, Canada van Peter en Marisca Danse - WaarBenJij.nu

Lunenburg en Mahone Bay

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marisca

23 Mei 2019 | Canada, Bridgewater

Heerlijke dag in Lunenburg gehad. Leuk vissersdorp met veelkleurige huizen en een zwart-witte kerk. En niet geheel onbelangrijk, warm en zonnig. We kwamen een Nederlands stel tegen, die dezelfde reis aan het maken waren. Samen koffie gedronken en ervaringen uitgewisseld. Altijd leuk om te horen, hoe andere mensen de reis beleven.

In de haven een visje gegeten.

Daarna naar Mahone Bay, ook weer een mooie kustplaats met koloniale huizen.

We komen onderweg regelmatig gele schoolbussen tegen. Het is verplicht om zowel op de linker als op de rechterbaan te stoppen. Zodat er geen overstekende kindjes plat worden gereden.

Voor de laatste keer getankt, er gaat zo’n 200 liter in de tank. Hij rijdt 1 op 4, dus we kunnen voorlopig weer verder.

Morgen rijden we naar Kejimkujik national park, om daar nog een paar mooie wandelingen te maken.

Dan richting Halifax, maar voorlopig genieten we nog een paar dagen, van het mooie Nova Scotia.

• 25 Mei 2019 - 17:56

Frank En Joke:

Ziet er goed uit hoor, Geniet nog maar lekker van al het moois en het zonnetje!