Een dag naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peter en Marisca Danse - WaarBenJij.nu Een dag naar Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Peter en Marisca Danse - WaarBenJij.nu

Een dag naar Sydney

Door: PeterenMarisca

Blijf op de hoogte en volg Peter en Marisca

17 Oktober 2011 | Australië, Sydney

Vanuit Katoomba zijn we gisteren (zondag) met mooi weer naar Sydney gereden. Eerst nog even wat mooie plaatjes geschoten van The Three Sisters en daarna naar Lane Cove River Tourist Park. Pakweg 10 kilometer van het centrum van Sydney, met een prima treinverbinding op een kilometer van het park!

Sydney is een bruisende stad. Veel contrasten van oude en nieuwe gebouwen, waarbij ze wel van wanten wisten toen het ging om het plaatsen van enorm hoge blokkendozen.

Eerst een wandeling naar The Opera House en door de botanische tuinen via het centrum naar Darling Harbour. Opera House ziet er best indrukwekkend uit! (van binnen en van buiten)

Morgen doen we het een dagje rustig aan. Een beetje inpakken en een wandeling door het natuurpark met mangroven, dat direct aan het park grenst.

En dan woensdag om 16:30 uur weer met het vliegtuig van Sydney, via Singapore naar Londen (BA 0016) en uiteindelijk van Londen naar Amsterdam met vlucht BA 0438, waarbij we volgens plan op donderdag 20-10-2011 om 15:30 uur aankomen (deze laatste informatie is natuurlijk voor de 'ophalers' ;-) )

En tot slot nog wat foto's en natuurlijk willen wij iedereen bedanken voor alle reacties, die wij op deze site van jullie hebben gehad.

Tot donderdag in Nederland!!

• 17 Oktober 2011 - 09:58

Venance:

Geniet er nog even lekker van! Groetjes vanuit hier.

• 18 Oktober 2011 - 07:24

Tilly:

Wauw, wat een geweldige reis.
    Zal ik maandag maar de hele dag inplannen om bij te praten, want dat lijkt me wel nodig. Neem het er nog maar goed van en ik wens jullie alvast een goede, relaxte, gezellige terugreis.
    groetjes Tilly

• 18 Oktober 2011 - 10:26

Alice:

Wat een geweldige reis, heel erg bedankt voor alle verhalen en foto's! Een fijne reis terug en tot heel gauw.

• 18 Oktober 2011 - 19:26

Elise:

Bedankt voor de tip ( dit weekend in Volendam geweest en een hele zak vol kleine klompjes gekocht om daar uit te delen). Bedankt ook dat we mee mogen lezen....leuke dingen gezien die wij kunnen gaan doen als we over drie weken gaan.
    Hier heb ik je conputerhuisjes weer gesopt hoor!

Vr.gr.

My City. ;-))